آیت‌الله فاضل لنکرانی عزادار شد
کد خبر: 3964892
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

آیت‌الله فاضل لنکرانی عزادار شد

علی فاضل لنکرانی، داماد مکرم آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی، اخوی بزرگ آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی و عموی آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی به دیار باقی شتافت.

آیت‌الله فاضل لنکرانی عزادار شد + پیام‌های تسلیتبه گزارش ایکنا، در پی درگذشت حاج علی فاضل لنکرانی، داماد مکرم آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی و اخوی بزرگ آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) عزادار شد.

آیت‌الله نوری همدانی با صدور پیام تسلیتی، درگذشت وی را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آيت الله جناب آقاي حاج شيخ جواد فاضل لنکرانی دامت توفيقاته

درگذشت مرحوم مغفورجناب آقای حاج علی فاضل لنکرانی را به جنابعالی و خاندان معظم فاضل لنکرانی تسلیت عرض می‌‌کنم و از درگاه پروردگار متعال براي آن فقيد سعيد طلب رحمت و مغفرت الهی و دوام صحت و عافیت جنابعالی را نيز از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

همچنین آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه علمیه ارتحال ایشان را تسلیت گفت. متن آن به این شرح است؛

جناب مستطاب آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی دامت معالیه

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عموی گرامی مرحوم آقای حاج علی فاضل لنکرانی طاب ثراه را به جناب عالی و اخوان مکرم و بیوت ارجمند حضرات آیات عظام مرعشی نجفی قدس سره و فاضل لنکرانی قدس سره الشریف و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده، روح و رضوان الهی برای آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای جناب عالی و بازماندگان محترم از خداوند متعال خواستارم.

همچنین بیت آیت‌الله العظمی فاضل پیامی به این مناسبت صادر کرد. متن آن پیام به این شرح است؛
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
انا لله و انا اليه راجعون 
 
عبد صالح خدا و مومن متقی آقای حاج علی فاضل لنكرانی ره داماد مكرم آيت‌الله العظمی مرعشی نجفی و برادر بزرگ آيت‌الله العظمی حاج شيخ محمد فاضل لنكرانی كه عمری را به صداقت و پاكی و امانت گذراند به لقا پروردگار شتافت.
 
بدين وسيله ضمن تشكر از همدردی عموم مردم و اقشار مختلف به ويژه روحانيت معظم به اطلاع می‌رساند به جهت رعايت پروتكل‌های بهداشتی تشييع و تكريم آن مرحوم با جمعی محدود برگزار خواهد شد؛ اميد است همه عزيزان با قرائت فاتحه برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی را طلب کنند.
 
بيت مرحوم آيت‌الله العظمی فاضل لنكرانی
انتهای پیام
captcha