حضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم
کد خبر: 3969701
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

حضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن از حضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

ارسال/ حضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریمبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی‌مقدم، ضمن اعلام خبر حضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن از سال 1374 در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضوری فعال داشته و امسال نیز که با توجه به شرایط کرونایی نمایشگاه قرآن به صورت مجازی برگزار می‌شود، پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در هر دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی نمایشگاه حضور داشته و محصولات مکتوب و نرم‌افزاری خود را ارائه داده است.
 
رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن افزود: در بخش فروشگاهی نمایشگاه، آثار مکتوب پژوهشکده با تخفیف ویژه ارائه شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید و تهیه این آثار اقدام کنند.
 
یوسفی مقدم ادامه داد: در بخش محتوایی نمایشگاه نیز که شامل بخش‌های مختلفی چون سایت‌ها، تلاوت قرآن و نرم‌افزارها است؛ که از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پرتال جامع علوم و معارف قرآن، قرآن سراج و پرسمان‌های قرآنی در این بخش حضور یافته است.
 
نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا سال ۹۸ همه ساله یعنی طی بیست و هفت دوره در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد ولی از سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه تعطیل شد و امسال به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
 
این نمایشگاه مجازی با شعار «قرآن، کتاب رشد و رویش» در دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت ۲۴ ساعته به مدت ۱۰ روز، از طریق نشانی اینترنتی www.iqfa.ir  در دسترس علاقه‌مندان است.
انتهای پیام
captcha