تولید چهار هزار محصول هنری رسانه‌ای در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
کد خبر: 3971201
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
در ماه مبارک رمضان انجام شد؛

تولید چهار هزار محصول هنری رسانه‌ای در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در ماه رمضان امسال حدود 500 مبلغ خواهر و برادر بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری و چهار هزار محصول هنری رسانه‌ای تولید کردند.

تولید چهار هزار محصول هنری رسانه‌ای در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی این دفتر اظهار کرد: یکی از وظایفی که طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ دین لازم است به آن توجه ویژه داشته باشند، موضوع سواد رسانه و نوع کنشگری فعال و اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی است.

وی با بیان شرایط سخت کرونایی و تعطیلی بخش زیادی از فعالیت‌های حضوری، گفت: حدود 500 مبلغ خواهر و برادر آموزش لازم را برای فعالیت رسانه‌ای گذرانده و توانستند شکل جدیدی از فعالیت‌های تبلیغی خود با استفاده از ابزار رسانه را در اختیار عموم قرار دهند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان 1400، حدود 350 مبلغ خواهر و برادر بیش از 100 هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری از صحبت‌های خودشان با رویکرد قرآن، خانواده، اخلاق و کلام اسلامی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها منتشر کردند.

وی ادامه داد: همچنین با انتخاب حدود 150 طلبه و مبلغ توانمند، بیش از چهار هزار محصول هنری، رسانه‌ای و فرهنگی در قالب کلیپ، پادکست، یادداشت، شعر، داستان، قصه‌گویی، عکس‌نوشته و ... تولید و در فضای مجازی با هدف انتشار حداکثری منتشر شده است.

حجت‌الاسلام اهتمام بیان کرد: از آنجا که کیفیت و اثربخشی فعالیت‌های طلاب و مبلغان در عرصه فضای مجازی مورد توجه و دقت ما بوده است، لذا برای تک تک تولیدات ناظر مشخص شده تا بعد از تأیید، فایل تولیدی انتشار پیدا کند.

وی اضافه کرد: برای پاسخگویی به شبهات روز، آی‌دی کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به‌صورت گسترده در دسترس مخاطبان کانال‌ها و صفحات مبلغان و طلاب در فضای مجازی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: با توجه به انتخابات ریاست‌جمهوری و اهمیت حضور حداکثری، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات و همچنین پاسخگویی به شبهات در مورد کارآمدی نظام مورد توجه مبلغان بوده و در این زمینه تولیدات صوتی، تصویری و هنری آماده و منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha