مردم، فریب دشمنان نظام را در فضای مجازی نخورند + صوت
کد خبر: 3976961
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
آیت‌الله مقتدایی:

مردم، فریب دشمنان نظام را در فضای مجازی نخورند + صوت

عضو خبرگان رهبری گفت: همه مطالبی که از سوی دشمنان نظام در فضای مجازی منتشر می‌شود، در این راستا است که می‌خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و بگویند نظام اسلامی ایران به روز نیست.

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران امروز بعد از جلسه درس خود در بیت امام خمینی (ره) در قم، با اشاره به انتخابات پیش رو و تهمت‌ها و صحبت‌های ناروایی که به نیت دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات در فضای مجازی منتشر می‌شود، اظهارکرد: این برنامه‌ها با هدف این که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند، از سوی دشمنان طراحی می‌شود و ما باید نسبت به این موضوع متوجه و بیدار باشیم.

وی افزود: دشمنان می‌دانند اقتدار و قدرت کشور جمهوری اسلامی ایران، همین حضور و حمایت‌های مردم است و اگر اتفاقی بیفتد که معلوم شود مردم طرفدار انقلاب و نظام نیستند، ضربه بزرگی به نظام وارد می‌شود و دشمن نیز همین را می‌خواهد که آبروی نظام از بین برود و بگویند مردم دیگر علاقه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ندارند؛ لذا تلاش می‌کنند مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: همه مطالبی که از سوی دشمنان نظام در فضای مجازی منتشر می‌شود در این راستا است که می‌خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و بگویند نظام اسلامی ایران به روز نیست و عقب مانده است و مردم را از حمایت از این نظام منصرف کنند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات و توصیه به حضور همان‌گونه که امام راحل بزرگوار و رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تأکید می‌کنند، وظیفه ماست، گفت: برادران و خواهران روحانی و طلبه باید مردم را توجیه کنند که به دروغ‌ها و تهمت‌ها گوش نکنند و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

آیت الله مقتدایی، عزت و قدرت اسلام و آبروی نظام را شرکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای عنوان کرد و گفت: ما باید خودمان مقید به حضور باشیم و دیگران را نیز توصیه به حضور کنیم، تا ان‌شاءالله شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه همچون گذشته باشیم.

وی با تأکید بر این که به تهمت‌ها و سخنان ناروایی که در فضای مجازی نسبت به انتخابات و شورای نگهبان زده می‌شود باید پاسخ داد، بیان کرد: بسیاری از این سخنان واقعیت ندارد و هدف دشمنان بردن آبروی نظام است، ما باید متوجه این موارد باشیم و فریب دشمن را نخوریم.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران، اطاعت از رهبر معظم انقلاب و مطالبات و فرمایشان ایشان را وظیفه همگانی دانست و افزود: همه وظیفه داریم از رهبری تبعیت کنیم و تلاشمان این باشد که هیچ گاه از خط امام و رهبری منحرف نشویم.

وی، حضور حداکثری در انتخابات را ضروری دانست و گفت: حالا که ما شناختیم بعد از امام خمینی‌(ره)، خداوند رهبری حکیم و مدبر به ما عنایت کرده که با پشتوانه علمی و دینی کار می‌کند، باید از ایشان حمایت کنیم و با عمل به فرامین رهبری در انتخابات، حضور حداکثری و پرشور داشته باشیم.

کد

انتهای پیام
captcha