ششمین خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی منتشر شد
کد خبر: 3979887
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

ششمین خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی منتشر شد

ششمین خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی ویژه فروردین و اردیبهشت 1400 از سوی مجتمع آموزش عالی امام خمینی وابسته به جامعة المصطفی(ص) منتشر شد.

ارسال/ ششمین خبرنامه الکترونیکی مطالعات قرآنی منتشر شدحجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، عضو هیئت تحریریه این مجله در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در این شماره از مجله یک بخش ویژه به گزارش نشست نقد علمی کتاب تفسیر معاصرانه قرآن کریم نوشته سیدحسین نصر  با حضور صاحبنظران قرآنی چون حجج‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، حسین علوی مهر، محمدجواد اسکندرلو و عباسعلی براتی پرداخته است.

وی تصریح کرد: در این شماره همچنین برخی نشست‌ها و مناظرات مرتبط با نقد این کتاب از جمله کرسی نقد کتاب تفسیر معاصرانه قرآن کریم هم نشر یافته است. معرفی رشته قرآن و مستشرقان مجتمع عالی قرآن و حدیث؛ معرفی اساتید گروه مطالعات تطبیقی قرآن (رشته قرآن و مستشرقان)، اخبار برگزاری همایش‌ها و نشست‌های مرتبط؛ معرفی مجلات استشراقی و مراکز استشراق بین‌المللی، آثار قرآنی، معرفی کتاب و پایان‌نامه‌های دفاع شده مجتمع قرآن و حدیث المصطفی از دیگر بخش‌های این مجله محسوب می‌شوند.

این مترجم و مفسر قرآن بیان کرد: این مجله آماده است تا  همه اخبار داخل ‌و خارج از کشور را در مورد قرآن اعم از اخبار نسخه‌ها و پایان‌نامه‌های دفاع شده و طرح‌های پژوهشی در حال اجرا یا تمام شده و نیز کتاب‌ها و مجلات منتشره و نشست‌ها و همایش‌های قرآنی و حتی اخبار وفات شخصیت‌های قرآنی جهان و نیز مراکز استشراقی و جوایز قرآنی را منتشر کند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ارتباط با این مجله الکترونیک می‌توانند اخبار خود را به پیام‌رسان ایتا و سروش و واتساپ به شماره ۰۹۳۸۳۲۶۱۲۳۶ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha