نشست هم‌اندیشی برگزاری مسابقات لیگ قرآنی استان بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4005241
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
ویژه مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت؛

نشست هم‌اندیشی برگزاری مسابقات لیگ قرآنی استان بوشهر برگزار شد

نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات لیگ قرآنی در استان بوشهر با حضور صاحب‌نظران و فعالان قرآنی استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا، نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات لیگ قرآنی در استان بوشهر با حضور صاحب‌نظران و فعالان قرآنی استان برگزار شد.

جواد احمدی‌منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: با همکاری و تعامل بسیار ارزنده و سازنده بین اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و صدا و سیمای مرکز استان و برنامه‌‌ریزی و سازماندهی دقیق کارشناسان اداره امور قرآنی و با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآنی استان اولین دوره مسابقات قرآنی ویژه ۳۲ مرکز قرآنی مردمی اعم از مؤسسات، خانه قرآنی شهری و روستایی ویژه رمضان ۱۳۹۹ برگزار شد.

وی عنوان کرد: این مسابقات بین ۱۶ مرکز قرآنی بانوان و ۱۶ مرکز قرآنی آقایان برگزار شد و از هر مرکز قرآنی افراد در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم با هم به رقابت پرداختند. گروه بانوان نیز در رشته‌های فصیح‌خوانی، حفظ، مفاهیم با هم به رقابتی سالم و معنوی پرداختند و تیم برتر در نهایت پس از طی مراحل اولیه، نیمه‌نهایی و نهایی به مرحله فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

یادآور می‌شود، بررسی آسیب‌ها، احصای نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکار مناسب جهت برنامه‌ریزی بهتر و مناسب‌تر جهت برگزاری مجدد دومین دوره این مسابقات قرآنی در سال جاری طی نشست هماهنگی این برنامه، در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با حضور جمعی از مدیران مراکز، داوران و رئیس و کارشناسان امور قرآنی استان برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha