دعوت از گیمرها برای تست بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»
کد خبر: 4005965
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

دعوت از گیمرها برای تست بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی با اعلام خبر رونمایی از بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی طی 28 آبان‌، از گیمرهای حرفه‌ای برای تست این بازی دعوت به عمل آورد.

فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی 28 آبان رونمایی می‌شود/ دعوت از گیمرها برای تست بازی

مهدی جعفری، مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، اعلام کرد: بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» همزمان با آغاز هفته بسیج یعنی 28 آبان‌ رونمایی و چند روز بعد نیز وارد بازار می‌شود.

وی در پاسخ به دلیل تأخیر در رونمایی این بازی که پیش از این تابستان سال جاری اعلام شده بود، گفت: ما به طور همزمان دو بازی برای عرضه در بازار داشتیم که یکی بازی مختار و دیگری بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی بود و باید تصمیم می‌گرفتیم کدام بازی را زودتر وارد بازار کنیم.

جعفری افزود: با توجه به اینکه در ایام محرم و اربعین قرار داشتیم اولویت را به بازی مختار اختصاص دادیم تا متناسب با مناسبت روز این بازی زودتر به بازار عرضه شود. بازی فرمانده مقاومت کاملاً آماده است و اکنون با توجه به فرصتی که وجود دارد در اختیار گیمرهای حرفه‌ای و متخصص گذاشته می‌شود تا آن را بازی کنند و در صورتی که با ایرادی مواجه شدند آن را برطرف می‌کنیم.

مردم دوست داشتند غافلگیر شوند

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در پاسخ به این سؤال که بازی مختار چقد‌ر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت؟ گفت: بازی مختار در مقایسه با بازی قبلی ما یعنی «سفیر عشق» مورد استقبال بهتری قرار گرفت. این بازی در ایام محرم و اربعین عرضه شد که زمان مناسبی بود و اقبال از افزایش یافت. از سوی دیگر مردم دوست داشتند بعد از 10 سال که مدام سریال مختار را می‌دیدند غافلگیر شوند و از زاویه دیگری به داستان مختار نگاه کنند. البته سعی کردیم اشکالاتی که در بازی سفیر عشق داشتیم را در بازی مختار برطرف و نسخه بهتری ارائه کنیم. انتظار هم می‌رود که استقبال به مراتب بیشتری از بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی صورت گیرد.

بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی 28 آبان رونمایی می‌شود/ دعوت از گیمرها برای تست بازی

جعفری در پاسخ به اینکه با توجه به وجود هزاران بازی غیر ایرانی در بازار، توانسته‌اید ذائقه مخاطب ایرانی را بشناسید و براساس آن بازی تولید کنید؟ گفت: بله؛ با توجه به مطالعاتی که صورت گرفته و محصولاتی که قبلاً تولید شده بود، توانستیم ذائقه مخاطب را بشناسیم. در حال حاضر نیز در حال تولید محصولات مختلف برای رده‌های سنی متعدد و ذائقه‌های مختلف هستیم و به زودی اخبار جدیدتری از تولیدات محصولات ما منتشر خواهدشد. در ایام نوروز نیز یک برنامه ویژه رقابتی در خصوص بازی‌هایی که خودمان تولید کرده‌ایم اجرا می‌کنیم.

جعفری از گیمرهای حرفه‌ای که علاقه‌مند به انجام بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی و تست آن هستند دعوت کرد به مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی مراجعه و این بازی را تست کنند.

وی یادآوری کرد: بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی به عنوان یک محصول اکشن اول شخص بر روی پلتفرم رایانه منتشر می‌شود و به رشادت‌های شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با گروه تروریستی داعش در منطقه آمرلی عراق می‌پردازد و مخاطب در این بازی باید نزدیک به هفت ساعت تلاش کند تا منطقه آمرلی که به دست داعش محاصره شده است را به کمک مدافعان حرم آزاد کند.

انتهای پیام
captcha