اهانت به مراجع پیگرد قضایی دارد
کد خبر: 4009148
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
امام‌جمعه موقت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا:

اهانت به مراجع پیگرد قضایی دارد

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: اقدامات توهین‌آمیز نسبت به مراجع و بزرگان پیگرد قضایی و حقوقی دارد و دستگاه قضایی می‌تواند مرتکبان این اقدامات را محاکمه و بازخواست کند.

محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، امام‌جمعه موقت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: احترام به فقها و کسانی که عمری را به پای اسلام و خدمت به مردم گذرانده‌اند، در هر شرایطی لازم است و تذکراتشان را نیز باید به گوش سپرد.

وی افزود: اگر رسانه‌ها اقدامات توهین‌آمیز به‌خصوص نسبت به مراجع و بزرگان انجام دهند، پیگرد قضایی و حقوقی دارد و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی باید مرتکبان این اقدامات را به محاکمه کشانده و آنها را مورد بازخواست قرار دهند.

امام‌جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: صحبت از تعامل سازنده با دنیا امری منطقی است و ایرادی ندارد، در به روی دنیا نمی‌توان بست و ما با بسیاری از کشورها ارتباط و دادوستد داریم و همکاری می‌کنیم و این ارتباطات می‌تواند مایه پیشرفت در بسیاری از زمینه‌ها باشد، ولی با کشورهایی مثل آمریکا و اسرائیل هیچ ارتباطی نداریم.

حجت‌الاسلام رهبر بیان کرد: داشتن مراودات جهانی با حفظ استقلال، عزت و رعایت مصالح کشور هیچ ایرادی ندارد و هر کس این مطالب را بیان کند، انتقادی به آن وارد نیست.

انتهای پیام
captcha