«اصغر امیرنیا» سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد شد
کد خبر: 4010464
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
با حکم وزیر ارشاد؛

«اصغر امیرنیا» سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد شد

پس از یک هفته بلاتکلیفی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، سرانجام سرپرست این معاونت با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز 12 آبان‌ماه معرفی شد.

اصغر امیرنیا، سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در دولت سیزدهم

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد این وزارتخانه را با حفظ سمت و تا تعیین معاون قرآن و عترت، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

در بخشی از حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اصغر امیرنیا آمده است:

«نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سابقه طولانی جنابعالی در معاونت قرآن و عترت، با حفظ سمت و تا تعیین معاون جدید، به عنوان سرپرست معاونت قرآن و عترت منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود تا زمان معرفی و شروع به کار معاون قرآن و عترت، ضمن بهره‌گیری از نظرات کارشناسی خادمان گران‌مایه قرآنی و با همراهی و همکاری مدیران ارجمند و کارکنان خدوم آن معاونت، امور مربوطه را به نحو شایسته‌ای به انجام رسانید».

یادآور می‌شود، پیش از این اصغر امیرنیا به مدت چهار سال مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

اصغر امیرنیا متولد سال 1344 و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت برنامه ریزی فرهنگی است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران و مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

وی در حال حاضر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پیش از این عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و با پایان یافتن مأموریت او در روزهای گذشته، این معاونت بیش از یک هفته بدون سرپرست و مسئول مانده بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha