پیام تسلیت علی‌اکبر صالحی در پی درگذشت آیت‌الله شبستری
کد خبر: 4014212
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹

پیام تسلیت علی‌اکبر صالحی در پی درگذشت آیت‌الله شبستری

علی‌اکبر صالحی، معاون پژوهشی و قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم در پی رحلت حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایکنا؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بِسمِ‌الله الَرَحمنِ الرَحیم
«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

با نهایت تأسّف و تألّم اطلاع یافتم که حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از عمری مجاهدت در مسیر ترویج معارف دینی و خدمت خالصانه به نظام اسلام، دعوت حق را لبیک گفته و به لقاءالله پیوسته است.

این‌جانب که طی سالیان متمادی از برکات وجودی ایشان در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) خیابان سهروردی بهره مند بوده و با تلاش‌های مجدانه آن فقید سعید و شخصیت مثال‌زدنی ایشان، آشنایی دارم، شهادت می‌دهم که آن یار سفرکرده به دیار ابدیت، وظیفۀ دینی و ملّی خویش را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رساند.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مُدّظله‌العالی)، مراجع عظام و علمای اعلام و خاندان جلیل‌القدرِ آن عالم عامل، از درگاه حضرت حقّ برای آن فقیه وارسته، علوّ درجات و همنشینی با امام شهیدان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله مسئلت می‌نمایم.

علی‌اکبر صالحی

انتهای پیام
captcha