سلسله کارگاه‌های آموزشی مسئله‌شناسی برگزار می‌شود
کد خبر: 4019607
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

سلسله کارگاه‌های آموزشی مسئله‌شناسی برگزار می‌شود

سلسله کارگاه‌های آموزشی مسئله‌شناسی از سوی پژوهشکده زن و خانواده و با همکاری معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران طی هفته پژوهش برگزار می‌شود.

سلسله کارگاه‌های آموزشی مسئله‌شناسی به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه خواهران، سلسله کارگاه‌های آموزشی مسئله‌شناسی با موضوعات «جنسیت و حقوق»، «جنسیت و علوم اجتماعی» و «اهمیت معنای اجتماعی در مطالعات اسلامی زنان» از سوی پژوهشکده زن و خانواده و با همکاری معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

این سلسله کارگاه‌ها شنبه 20 آذر از ساعت 8 تا 16 همزمان با آغاز هفته پژوهش در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برپا خواهد شد.

در نخستین کارگاه آموزشی که از ساعت 8:30 تا 10 برگزار می‌شود، رضا پورمحمدی، پژوهشگر مقیم پژوهشکده زن و خانواده به ارائه مطالبی درباره موضوع «جنسیت و حقوق» خواهد پرداخت.

دومین کارگاه نیز ساعت 10 تا 12 با موضوع «جنسیت و علوم اجتماعی» برگزار خواهد شد که در این کارگاه سمیه عرب‌خراسانی، پژوهشگر مقیم پژوهشکده زن و خانواده ارائه بحث خواهد داشت.

کارگاه پایانی این روز نیز با ارائه حجت‌الاسلام والمسلمین مجید دهقان، عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده از ساعت 14 تا 16 برگزار خواهد شد که در این کارگاه «اهمیت معنای اجتماعی در مطالعات اسلامی زنان» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این کارگاه‌ها به صورت برخط(آنلاین) نیز قابل دسترس خواهد بود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://live.whc.ir/pazhuhesh در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha