آغاز کارگاه‌های مجازی «نورانی شویم» از هفته دوم اسفندماه
کد خبر: 4039503
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

آغاز کارگاه‌های مجازی «نورانی شویم» از هفته دوم اسفندماه

کارگاه‌های مجازی «نورانی شویم» از سوی کارگروه تفکر با همکاری مجمع دانش‌آموزی و رهبر نوجوان و مدرسه جهاد و تبلیغ مدرسه قرآن دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کارگاه های «نورانی شویم» به گزارش ایکنا، کارگاه‌های مجازی «نورانی شویم» با رویکرد شرح تفصیلی و کاربردی بر کتاب‌های منظومه تفکر از سوی کارگروه تفکر با همکاری مجمع دانش‌آموزی و رهبر نوجوان و مدرسه جهاد و تبلیغ مدرسه قرآن دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مربیان نوجوانان در مدارس و مساجد، اساتید دانشگاه، دانشجومعلم‌های دانشگاه فرهنگیان و فعالان مدرسه قرآن در میعادگاه‌های سراسر کشور مخاطبان این کارگاه‌های مجازی هستند.

در این کارگاه‌ها ۵ کتاب از منظومه تفکر از منظر قرآن در ۵ هفته تدریس می‌شود، همچنین تفکر شنیداری سیر از شنیدن تا رجوع به عقل، تفکر بنیادی سیر به دست آوردن معیار برای احسن عمل، تفکر مشاهده‌ای سیر از دیدن تا رجوع به عقل، نقش پرسش در برانگیختن تفکر، چگونه پرسیدن برای فعالسازی تفکر و تفکر قرآنی و چگونگی پرورش تفکر با قرآن، مورد مطالعه قرار می‌گیرند.

این کارگاه‌ها در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۸:۳۰  از هفته دوم اسفندماه برپا می‌شوند.

هزینه شرکت در این کارگاه برنامه‌ریزی برای خواندن قرآن به صورت منظم است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://ble.ir/tafakormorabian یا شماره تماس 09123129466 برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha