تعریف مراحل جهاد ترکیبی/ وضعیت میدان نبرد تغییر می‌کند
کد خبر: 4035788
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
فرمان تهاجم ترکیبی با محوریت جهاد تبیین/ ۱

تعریف مراحل جهاد ترکیبی/ وضعیت میدان نبرد تغییر می‌کند

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در فارس با یادآوری منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: تهاجم ترکیبی در دو مرحله قابل تعریف خواهد بود که باید هر مرحله را به صورت گام به گام پیش ببریم.

معین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس معین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره فرمان تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین، گفت: اعلام جهاد از سوی مقام معظم رهبری در زمینه تبیین یکی از فرصت‌های بسیار مهم برای همه عاشقانی است که مدت‌ها منتظر صدور حکم جهاد توسط رهبر معظم انقلاب بودند.

وی افزود: دستور به تهاجم ترکیبی از طرف معظم‌له اشاره به طرح عملیات‌های خاص در تمام عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی گاهی برخورد مستقیم در فضاهای ارتباطی است.

سامانیان با بیان اینکه فضای مجازی امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها یا به عبارتی بهتر اساسی‌ترین سلاح در تهاجم ترکیبی محسوب می‌شود که نیازمند فضای تبلیغاتی و اطلاعاتی خاص در عرصه سایبری است، گفت: تهاجم دشمن با ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه یکی از این اهداف در تبلیغات و جنگ رسانه‌ای بوده است.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی‌فقیه در فارس بیان کرد: امروز هم دشمنان تلاش می‌کنند با ناکارآمد نشان دادن بسیاری از توانمندی‌های نظام، اساس را زیر سؤال برده و با تمرکز بر مشکلات موجود در زندگی مردم، آن را به سوی آشوب و افزایش آسیب‌های اجتماعی سوق دهند اما علی‌رغم همه این تلاش‌ها با پیشرفت‌های چشمگیر سالیان گذشته که چیزی به جزء مدیریت جهادی باعث ایجاد آن نیست، با حکم فقیه زمان‌شناس ما، رهبر فرزانه انقلاب در عرصه رسانه و فضای مجازی تبیین می‌شود و دشمنان در این حرکت نیز بار دیگر سرافکنده و ذلیل ناچار به یافتن راهی دیگر برای نفوذ خواهند بود.

وی با بیان اینکه تهاجم ترکیبی در دو مرحله برای ما قابل تعریف خواهد بود، افزود: مرحله اول تلاش رسانه‌ای جهت افزایش سطح آگاهی عمومی و بصیرت مردم ایران جهت مصونیت از آسیب‌های احتمالی و مرحله دوم شامل تهاجم همه جانبه علیه دشمن در عرصه‌های گوناگون به ویژه تبلیغات رسانه‌ای با زمینه اطلاعات معین شده است.

سامانیان اظهار کرد: برخورد تهاجمی با دشمنان در فضای مجازی آرزوی دیرینه‌ای است که با این دستور رهبر حکیم انقلاب قطعاً وضعیت میدان نبرد تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جوانان مؤمن و توانمند ما در عرصه‌های مختلف به جهت تهاجم ترکیبی برنامه‌ریزی خواهند داشت و ضربه‌های کاری لازم را به دشمنان وارد خواهند کرد و همچون هر نبرد دیگری دشمنان را ناچار به عقب‌نشینی می‌کنند، افزود: نیروهای سایبری انقلاب بار دیگر با حکم جهاد رهبری پای کار خواهند آمد و معادلات اساسی دشمن در عرصه سایبری و رسانه را به هم خواهند زد. قطعاً خداوند متعال در این زمینه نیز جوانان ما را یاری خواهد کرد و در این عصر تمدن‌سازی نویدبخش روزهای با نشاط آینده در قرن جدید است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha