ثبت‌نام حوزه‌های علمیه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد
کد خبر: 4046749
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
محمدرضا برته:

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: ثبت نام در حوزه‌های علمیه به صورت غیرحضوری تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.

محمدرضا برتهبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه، گفت: ثبت نام در حوزه‌های علمیه یکی دیگر از فعالیت‌های پیش روی این نهاد آموزشی و فرهنگی کشور است؛ ثبت نام داوطلبین ورود به حوزه در حال انجام بوده و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم این باب مفتوح و خان کریمانه‌ای که گسترده شده است ان‌شاء الله برای همه علاقه‌مندان قابل استفاده باشد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه ادامه داد: تمام فرآیند ثبت نام به صورت غیرحضوری است؛ اما نسبت به برگزاری آزمون ورودی که به صورت حضوری باشد یا غیرحضوری اتخاذ تصمیم صورت خواهد گرفت و اطلاع‌رسانی می‌شود.

برته با اشاره به ابلاغیه رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری حضوری کلاس‌های درسی، یادآوری کرد: در چند ماه گذشته مجموعه‌های آموزشی حوزه‌های علمیه نیز بنا بر این ابلاغیه به صورت حضوری به ارائه خدمات خود پرداختند؛ البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم که ضامن امنیت جانی و بهداشتی طلاب و اساتید گرانقدر خواهد بود حتماً در صدر توجه بوده است.

کلاس‌های سطح یک حضوری است

وی با تاکید بر اینکه جمع کثیری از طلاب و اساتید حوزه، فعالیت‌های تبلیغی در ماه مبارک رمضان دارند، گفت: در سطح یک، یعنی در پایه‌های ۱ تا ۶ تحصیلی حوزه، تمام کلاس‌ها به صورت حضوری در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha