نام شهید در هر کجا حیات‌بخش است
کد خبر: 4057566
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

نام شهید در هر کجا حیات‌بخش است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: نام شهید حیات بخش است و ما در اینجا گردهم آمده‌ایم تا حیاتی دوباره به خودمان بدهیم.

هرجا که نام شهید باشد، حیات بخش استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین برهان باقری، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)، امروز ۲۶ اردیبهشت ماه در همایش شهدای روحانی، فرماندهی و هدایتگری نظامی و تجلیل از جانبازان روحانی ۷۰ درصد و شهدای حرم مطهری رضوی که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، اظهارکرد: میزبان شما عزیزان در این همایش شهدای عزیزمان هستند و قطعا روح این عزیزان در این همایش حاکم است، چرا که شهدای عزیز زنده و حیات بخش هستند و امروز که ما به برکت خون، یاد و نام شهدای عزیز گرده هم آمده‌ایم، آمده‌ایم تا حیاتی دوباره به خودمان بدهیم، چرا که نام شهید حیات بخش است به گونه‌ای که قرآن کریم شهید را بشیر معرفی می‌کند.

وی عنوان کرد: آری شهید بشیر است و بشارت می‌دهد. در حقیقت شما نباید ترسی نسبت به آینده نداشته باشید و نسبت به گذشته نیز اندوهگین نباشید. هرچه ما بتوانیم یادواره شهدا و همایش‌هایی که در این راستای پاسداشت نام و یاد شهید است، برگزار کنیم در این صورت روحیه امید و امید بخشی در جامعه افزایش خواهد یافت.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: در این زمانی‌که دشمنان از هر سو تنها حربه آن‌ها در مقابل ما تهاجم وسیع و به تعبیر معظم‌له جنگ ترکیبی است و در رأس برنامه‌های دشمن تهاجم وسیع از طریق فضای مجازی و همچنین ایجاد شایعات، نام و یاد شهید می‌تواند بسیاری از معضلات ما در این زمان را حل کند.

باقری بیان کرد: در حقیقت ما امروز در اینجا گرد هم آمده‌ایم تا متوسل به شهدای عزیزمان شویم که در ادامه راه این عزیزان به ما کمک کنند. دست مسئولین ما را بگیرند و همواره آمده‌ایم تا در این زمانی‌که تهاجمات وسیع است برای رهبر معظم انقلاب دعا کنیم. بنابراین بنده نیستم که به شما خوش‌آمد می‌گویم بلکه این شهدای عزیز که روحشان حاکم بر این جلسه است، به شما خوش‌آمد می‌گویند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم وقتی از این جلسه خارج شدیم و آنگونه که شهدا، حیات بخش هستند حیاتی دوباره در کالبد ما بدمد.

گفتنی است که در حاشیه این همایش نیز از روحانیون جانباز 70 درصد و خانواده‌های شهدای روحانی حرم مطهر رضوی؛ شهید اصلانی و شهید دارایی تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha