تهیه طرح جامع آب در دستورکار دولت قرار دارد
کد خبر: 4064675
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

تهیه طرح جامع آب در دستورکار دولت قرار دارد

رئیس‌جمهور در جمع مردم روستای قلعه‌بالا، گفت: دولت تهیه طرح جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه توزیع و مصرف و اعطای حقوق مردم در این زمینه را در دستورکار دارد.

حضور رئیس‌جمهور در جمع اهالی روستای قلعه‌بالا

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی پس از بازدید هوایی از رودخانه زاینده‌رود، در جمع اهالی روستای قلعه‌بالا حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با آنان، در جریان مشکلات و درخواست‌های ساکنان این روستا که عمدتاً کشاورز هستند، قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در جمع اهالی روستای قلعه‌بالا، گفت: در میان برنامه‌های مختلف و بازدیدهایی که برای این سفر برنامه‌ریزی شده است، اولین برنامه را حضور در این محل قرار دادیم تا از نزدیک در جریان مشکل کم‌آبی روستای قلعه‌بالا قرار بگیریم. 

وی افزود: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روزهای پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، ولی بنده گفتم اتفاقاً در زمانی که مسائل مردم حادتر است، باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: بعضی از مسئولان از کنار مشکلات عبور می‌کنند، ولی ما به قلب مشکلات می‌زنیم و ان‌شاءالله آنها را حل می‌کنیم.

وی ادامه داد: دولت تهیه طرح جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه توزیع و مصرف و اعطای حقوق مردم در این زمینه را در دستورکار دارد.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: نقطه اشتراک و اتفاق مردم همه مناطق، تکیه بر همین عدالت‌محوری است.

انتهای پیام
captcha