راه‌اندازی کیوسک‌های دیجیتال شهروندی
کد خبر: 4068155
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

راه‌اندازی کیوسک‌های دیجیتال شهروندی

مدیرعامل مؤسسه فن‌آوران شهر گفت: با تکیه بر فن‌آوری‌های نوین «کیوسک‌های دیجیتال شهروندی» را برای پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان در سطح شهر تهران راه‌اندازی خواهیم کرد.

علیرضا جالینوسبه گزارش ایکنا، علیرضا جالینوس، مدیرعامل مؤسسه فن‌آوران شهر در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری «تهران۱۴۰۱؛ شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران»، بیان کرد: سرعت بالای پیشرفت فن‌آوری و تکنولوژی زندگی بشر را به شدت تحت تأثیر قرار داده و باعث به وجود آمدن نیازهای جدیدی شده است که با تکیه بر فن‌آوری‌های نوین می‌توان پاسخگوی این نیازها بود.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های موجود، تنها هوشمندسازی خدمات ارائه شده کافی نیست بلکه نحوه پاسخ‌گویی نیز باید هوشمند باشد تا شهروندان بتوانند در هر زمان و مکانی نیازهای روزمره خود را برطرف کنند.

جالینوس ادامه داد: مؤسسه فن‌آوران شهر تهران با بهره‌مندی از فن‌آوری‌های روز دنیا، نمونه‌ای از کیوسک‌های دیجیتال شهروندی را با هدف ارائه هوشمندانه خدمات بر بستر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات طراحی و راه‌اندازی کرده است.

مدیرعامل مؤسسه فن‌آوران شهر بیان کرد: کیوسک‌های دیجیتال شهروندی ضمن تسهیل ارائه خدمات، با گسترش و جانمایی در تمامی سطح شهر تهران سبب ارتقای عدالت دسترسی شهروندان به امکانات و منابع شهری می‌شود. امیدواریم پس از طی مراحل آزمایشی این پروژه و تأمین اعتبارات لازم به زودی شاهد اجرایی شدن و نصب کیوسک‌های دیجیتال شهروندی در سطح شهر تهران باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: مؤسسه فن‌آوران شهر تهران به عنوان مجموعه‌ای چابک و کارآمد در تلاش است تا در جهت تحقق شهروندمداری هوشمند گام‌های موثری بردارد. شهروندان تهرانی و مدیران شهری می‌توانند ۱۲ تا ۱۷ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ ضمن حضور در غرفه مؤسسه فن‌آوران شهر در نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری واقع در بوستان گفت‌وگو، ضلع جنوبی سالن پردیس از کیوسک‌های دیجیتال شهروندی بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha