حمایت از دانشجویان کم برخوردار برای شرکت در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 4073328
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
معاون فرهنگی وزیر علوم خبر داد:

حمایت از دانشجویان کم برخوردار برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر انجام برنامه‌ریزی لازم برای حضور حداکثری دانشجویان در راهپیمایی اربعین، بر حمایت از دانشجویان کم برخوردار برای شرکت در این رویداد تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دومین جلسه ستاد ملی اربعین دانشگاهیان برای انجام هماهنگی‌های نهایی اعزام دانشجویان در اربعین امسال برگزار شد.
 
در این جلسه که با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، علیرضا کیخا، جانشین سازمان بسیج دانشجویی، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جمعی از معاونین و مدیران ستادی و دانشگاهی برگزار شد، موضوعاتی مانند تخصیص وام دانشجویی برای اعزام دانشجویان، برنامه‌ها و حمایت‌های مالی برای اعزام دانشجویان، میزان و تعداد مواکب سازمان بسیج دانشجویی و خدمات اسکان تغذیه برای دانشجویان بررسی شد.
 
 عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی وزیر علوم در این جلسه با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان در اربعین یک رخداد بزرگ محسوب می‌شود، گفت: باید همه توانمان را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن رویداد عظیم اربعین بکار بندیم.
 
وی افزود: لازم است فرآیند انجام این سفر به اطلاع دانشجویان برسد و مراحل به طور شفاف تبیین شود.
 
معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر انجام برنامه‌ریزی لازم برای حضور حداکثری دانشجویان، بر حمایت از دانشجویان کم برخوردار برای شرکت در این رویداد تاکید کرد و خواستار مساعدت خیرین در این زمینه شد.
 
وی با اشاره به ضرورت تعامل با دانشگاهیان عراقی در این ایام، پیشنهاد تشکیل موکب‌های بین‌المللی در مسیر را مطرح کرد.
انتهای پیام
captcha