تأکید حزب‌الله بر ضرورت استفاده از ثروت نفتی لبنان
کد خبر: 4074660
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

تأکید حزب‌الله بر ضرورت استفاده از ثروت نفتی لبنان

معاون دبیر کل حزب‌الله با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی چاره‎ای جز به رسمیت شناختن ثروت نفتی لبنان ندارد و تعلل دولت در پرونده ثروت نفتی لبنان، مقاومت را از انجام وظیفه بازنمی‌دارد، بر ضرورت استفاده لبنان از این ثروت خود تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، العالم نوشت: شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله دیشب در سخنانی در شب دوم مراسم ماه محرم‌الحرام در محفل عاشورایی در ضاحیه جنوبی بیروت بر لزوم به رسمیت شناختن سرمایه آبی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت که تعلل در پرونده ثروت نفتی لبنان، مقاومت را از انجام وظیفه منصرف نمی‌کند.

وی در ادامه گفت که دشمن صهیونیست چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حق‌ و حقوق لبنان در ثروت آبی ندارد کما اینکه آمریکایی‌ها چاره‌ای جز این ندارند که حمایت خود از شرکت‌های اکتشافی و استخراج گاز را کاهش دهند.

معاون سید حسن نصرالله با تأکید بر اینکه اگر دشمن ما را تهدید کند، همچون سدی محکم در مقابلش می‌ایستیم و اگر کمی آماده شود، ما بیشتر آماده می‌شویم، افزود: همه می‌دانند که حزب‌الله در چارچوب هماهنگی و همسویی نقش مقاومت با دولت لبنان برای قوی بودن در احقاق حق خود عمل می‌کند.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: چون ما با امام حسین(ع) هستیم، پیروز شدیم و اسرائیل را بیرون کردیم و داعش و تکفیر را از بین بردیم و پرچم حق را برافراشتیم.

وی ادامه داد: ما با یک موشک کوچک موفق می‌شویم و روی آن کار می‌کنیم و آن را به موشکی بزرگ تبدیل می‌کنیم. موشک گراد سال 1993، اتفاق تابستان 2006 (پیروزی در جنگ 33 روزه) را رقم زد، زیرا با نام خدا و برای رضای خدا از آن استفاده کردیم.

انتهای پیام
captcha