رئیس‌جمهور درگذشت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت
کد خبر: 4080842
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

رئیس‌جمهور درگذشت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور در پیام تسلیتی که به مناسبت درگذشت آیت‌‌الله ناصری صادر کرد، نقش ایشان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقاطع حساس کشور را تحسین‌برانگیز خواند.

دیدار سیدابراهیم رئیسی با آیت‌الله ناصری

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در پیامی، درگذشت عالم وارسته، حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری را تسلیت گفت.
متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته، حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه‌های علمیه موجب تألم و تأثر خاطر شد.

این روحانی پارسا و شیفته و دلباخته امام زمان(عج)، با حضور فعال و مؤثر در حوزه‌های علمیه و چندین مرکز دینی و فرهنگی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مسیر ترویج معارف اسلامی و به‌خصوص تبیین ارزش‌های والای فرهنگ انتظار ولی عصر(عج) سپری کرد.

نقش ایشان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) در تمام مقاطع حساس کشور نیز تحسین‌برانگیز است و نقطه امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروه‌های مختلف مردم، به‌ویژه در استان انقلابی و شهید‌پرور اصفهان به حساب می‌آمد.

ایشان در کنار تلاش‌های علمی فراوان و تربیت شاگردان فرهیخته و اخلاق‌مدار، در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه، از جمله ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی نیز مشارکت جدی داشت و آثار ماندگاری از خود برجا گذاشت.

این‌جانب، مصیبت وارده را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان شهیدپرور اصفهان، شاگردان، علاقه‌مندان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان، رحمت واسعه و همنشینی با صالحان و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
captcha