جامعةالمصطفی جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد
کد خبر: 4094892
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

جامعةالمصطفی جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد

در پی حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی(ع) در شیراز، جامعةالمصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

جامعةالمصطفی در بیانیه جنایت تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار ایکنا، متن بیانیه جامعةالمصطفی العالمیه که امروز پنجم آبان در اختیار ایکنا قرار گرفت، به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

درپی جنایت جانکاه عوامل وابسته به گروهک تکفیری تروریستی داعش در حرم حضرت احمد‌بن موسی(ع) شاهچراغ، شماری از هموطنان عزیز و زائران بی‌گناه این مضجع نورانی، کشته و مجروح شدند.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران که طی روز‌های اخیر با شکست‌های خفت‌بار در ایجاد شکاف میان صفوف متحد ملت و مانع تراشی در برابر پیروزی‌ها و پیشرفت‌های پی‌در‌پی کشور در عرصه‌های مختلف مواجه شدند و در پیشبرد پروژه‌های مذبوحانه تضعیف و براندازی نظام مقدس اسلامی، از ملت قهرمان ایران سیلی دردناکی خوردند، انتقام ناکامی‌های خود را با توسل به خشونت و ترور علیه مردم مظلوم ایران گرفتند.

بی‌شک این شرارت‌های جنایتکارانه هرگز در اراده و عزم ملت سرافراز ایران خللی وارد نکرده و ملت شریف ایران سرسوزنی از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد. از سویی دیگر این حادثه دلخراش، پایان فرصت و اتمام حجت با همه فریب‌خوردگان و معاندان نظام مقدس اسلامی است که به هر شکل در روز‌های گذشته با ایجاد ناآرامی و نشر دروغ و شایعه، فضای کشور را برای انجام این توطئه مهیا کردند.

قطعا این جنایت دردناک که به دست شیطانی داعش و با هدف ایجاد درگیری‌های مذهبی در کشور رخ داده است، بی‌پاسخ نمانده و مسئولان انتظامی و امنیتی کشور به سرعت پاسخی پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز به عاملان، آمران و حامیان این شرارت خواهند داد.

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن محکوم نمودن این عملیات تروریستی و عرض تسلیت به پیشگاه حضرت، ولی عصر(ارواحنا له الفدا)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم ولایت‌مدار ایران و خانواده محترم شهداء، علو درجات را برای شهدا و شفای عاجل و سلامتی کامل را برای مجروحان این حادثه از بارگاه ایزد متعال مسئلت می‌کند.

جامعة المصطفی العالمیة»

انتهای پیام
captcha