نباید از ظرفیت بین‌المللی المصطفی غفلت کرد
کد خبر: 4095004
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
آیت‌الله طباطبایی نژاد:

نباید از ظرفیت بین‌المللی المصطفی غفلت کرد

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان گفت: جامعةالمصطفی مصداق آیه نَفر بوده و نباید از ظرفیت بین‌المللی آن غفلت کرد.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان امروز ششم آبان در دیدار رئیس جامعةالمصطفی العالمیه در سخنانی گفت: فعالیت عظیم جامعةالمصطفی از مصادیق بارز آیه نفر است و به نظر می‌رسد اهمیت و ارزشمندی فعالیت‌های جامعةالمصطفی آنگونه که باید، در داخل کشور تبیین نشده است.

امام جمعه اصفهان ارتقای جایگاه جامعةالمصطفی را بهترین رویکرد برای توسعه معارف ناب الهی توصیف کرد و افزود: نباید از ظرفیت بین‌المللی دانش آموختگان جامعةالمصطفی غافل بود.

نماینده ولی‌فقیه در اصفهان ضمن تأکید بر اهمیت نقش هدایت‌گری در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: بالاترین ارزش برای انسان نقش هدایت‌گری و روحانی بودن است که ارزش آن طبق لسان روایات از هرچه که خورشید بر آن بتابد بالاتر است.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه، ضمن تبیین جدیدترین رویکرد‌های آموزشی و پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیه در عرصه بین‌الملل به برخی از فعالیت‌ها و اقدامات اخیر این نهاد فاخر بین‌المللی اشاره و جامعةالمصطفی و دانش آموختگان آن را از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام
captcha