کتاب «مشق ارشاد» رونمایی می‌شود
کد خبر: 4096253
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

کتاب «مشق ارشاد» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «مشق ارشاد؛ تأثیرگذاری و متقاعدسازی در امر به معروف و نهی از منکر» با حضور رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث و رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

کتاب «مشق ارشاد؛ تأثیرگذاری و متقاعدسازی در امر به معروف و نهی از منکر» رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث، آیین رونمایی از کتاب «مشق ارشاد؛ تأثیرگذاری و متقاعدسازی در امر به معروف و نهی از منکر» از آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث، از سوی پژوهشگاه قرآن و حدیث با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا برنجکار، رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث و احد فرامرز قراملکی، رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین  عباس پسندیده، رئیس پژوهشکده اخلاق و روان‌شناسی اسلامی و عبدالله عمادی، مؤلف کتاب و پژوهشگر پژوهشگاه قرآن و حدیث هم در این مراسم حضور دارند.

این مراسم روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۰ در سالن جلسات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار می‌شود.

کتاب «مشق ارشاد؛ تأثیرگذاری و متقاعدسازی در امر به معروف و نهی از منکر» تألیف عبدالله عمادی و از آثار پژوهشکده اخلاق و روان‌شناسی اسلامی است که به زبان فارسی، در قطع وزیری و در ۴۱۲ صفحه به نگارش درآمده است و در سال ۱۴۰۱ با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شده است.

محل برگزاری مراسم، قم، بلوار ۱۵ خرداد، خیابان شهید نظری ثابت، بعد از شهرک جهاد، پژوهشگاه قرآن و حدیث خواهد بود و این مراسم از طریق لینک https://vc۱.qhu.ac.ir/p-neshast هم به صورت مجازی در دسترس علاقه‌مندان است. 

انتهای پیام
captcha