آغاز ثبت‌نام بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی
کد خبر: 4098106
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

آغاز ثبت‌نام بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های کتبی و شفاهی آغاز شد.

به گزارش ایکنا، واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی همگام با سایر واحد‌های دانشگاهی و در راستای گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت و عمل به حدیث شریف ثقلین در بین دانشگاهیان اقدام به برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت کرده است.

این مسابقات در رشته‌های کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد که به برگزیدگان آن لوح تقدیر، جوایز نقدی و امتیازات درسی و فرهنگی مندرج در آئین‌نامه مسابقات اعطا می‌شود.

ثبت‌نام در این مسابقات از طریق کانون‌های قرآن و عترت واحد‌های دانشگاهی و مراکز فنی و حرفه‌ای سما صورت می‌پذیرد. هر داوطلب مجاز است در بخش‌های هنری، ادبی و پژوهشی و در هر رشته فقط یک اثر به جشنواره ارسال کند.

حائزان رتبه‌های اول مرحله کشوری و جشنواره ملی حق شرکت در آن رشته ندارند. فارغ‌التحصیلان و استادان، دانشجویان سایر مراکز آموزش عالی حق شرکت در این جشنواره را ندارند. اعضای هیئت علمی و مدرسان حق‌التدریس که دارای کد و شناسه تدریس هستند و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این مسابقات در رشته‌هایی از جمله قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، پنج جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء، ویژه دانشجویان آقا در رشته‌های تواشیح، اذان، دعا و مناجات‌خوانی‌(فراز‌هایی از صحیفه سجادیه) و... و در بخش کارکنان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم در بخش‌های ۵ جزء، ۱۰ جزء و ۲۰جزء، حفظ کل و... برگزار می‌شود.

جوایز مرحله کشوری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت تا ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال جوایز مرحله واحد تا ۱۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال و همچنین نفرات اول هر رشته به مراحل بالاتر معرفی خواهند شد.

تاریخ برگزاری آزمون کتبی این مسابقات به طور همزمان در سراسر کشور ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. مهلت ثبت‌نام نیز در این مسابقات ۱۰ آذرماه سال جاری اعلام شده است.

ثبت‌نام بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha