کتابخانه تخصصی همایش بین‌المللی «فقه و تربیت» افتتاح شد
کد خبر: 4101400
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

کتابخانه تخصصی همایش بین‌المللی «فقه و تربیت» افتتاح شد

کتابخانه تخصصی همایش بین‌المللی فقه و تربیت در مجتمع آموزش عالی خواهران؛ نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان با حضور رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه افتتاح شد.

کتابخانه تخصصی همایش بین‌المللی«فقه و تربیت» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، این کتابخانه تخصصی با هدف کمک به محققان و پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت به ویژه مخاطبین نخستین همایش بین‌المللی فقه و تربیت می‌باشد که عصر امروز ۳۰ آبان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا صالح، رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالح پس از افتتاح این کتابخانه تخصصی اظهارکرد: ابتکار راه‌اندازی این کتابخانه تخصصی کمک شایانی به دانش‌پژوهان عرصه تعلیم و تربیت است که به دنبال منابع تخصصی می‌باشند.

وی با تبیین اهمیت و ضرورت برگزاری همایش بین‌المللی فقه و تربیت افزود: ضروری است که فعالین عرصه تعلیم و تربیت ضمن آشنایی با منابع دست اول، از محتوای علمی این کتابخانه تخصصی بهره ببرند.

لازم به ذکر است، در این کتابخانه تخصصی که از امروز تا پایان اسفندماه (زمان برگزاری همایش) جهت استفاده علاقه‌مندان دایر خواهد بود، هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع فقه و تربیت، آثار آیت‌الله اعرافی و پایان‌نامه‌های مرتبط با همایش جهت بهره‌برداری در معرض بازدید و استفاده طلاب و اساتید قرار گرفته است.

همچنین مشاوره به طلاب توسط اساتید راهنما با هماهنگی قبلی در این کتابخانه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام
captcha