غفلت دشمنان از رویش‌های جدید انقلاب اسلامی
کد خبر: 4102541
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
استاد حوزه علمیه بیان کرد:

غفلت دشمنان از رویش‌های جدید انقلاب اسلامی

استاد حوزه علمیه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دسیسه و نقشه‌های بیشماری توسط دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران پیاده‌سازی شد، اما آنان همیشه در محاسبات خود دچار اشتباه شده و ناکام مانده‌اند، زیرا آنان به این امر واقف نیستند که انقلاب اسلامی ما دارای رویش‌های جدیدی است.

سیداحمد محی‌الدین میرمرشدی، استاد حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد محی‌الدین میرمرشدی، استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل سیاسی، ظهر امروز، ۵ آذر در جمع دانش‌پژوهان خواهر مجتمع آموزش‌عالی بنت‌الهدی اصفهان ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر، اصل مبنای حربه دشمنان علیه نظام اسلامی را مسئله اقتصادی دانست.

وی به تببین نقش استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی در قرن ۲۰ شروع شد و از روز اول دشمنان بسیاری داشت، چرا که انقلاب ایران درصدد پایه‌گذاری تمدن نوین اسلامی در جهان است و می‌خواهد به جهانیان ثابت کند الگویی غیر از الگوی کمونیسم و لیبرالیسم وجود دارد و لذا ۴۴ سال است که در معرض انواع دشمنی‌ها قرار دارد.

حجت‌الاسلام میرمرشدی در بخش دیگری از سخنان خود، افول آمریکا را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: طبق تحقیقات و مقالات متقن تا سال ۲۰۳۰ آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست و ایران یکی از هفت قدرت بزرگ جهان خواهد بود.

بررسی طرح کسینجر در خصوص انزوای جمهوری اسلامی و کاهش سرعت انتشار انقلاب اسلامی از دیگر موضوعات مطرح شده توسط حجت‌الاسلام میر مرشدی بود.

وی با بیان اینکه در مسئله نزاع دین و بی‌دینی دشمنان ما در جریان اخیر دست به جنگ ترکیبی زدند، اظهارکرد: جنگ هیبریدی یا همان جنگ ترکیبی، مشتمل بر تقابل در عرصه‌های مختلف فضای سایبر و مجازی، رسانه‌ای، تحریم، ترور، تخریب، دروغ، فشار سیاسی، جنگ خیابانی، کشته‌سازی، تنش قوی، ورود سلاح و… است که دشمن در فتنه اخیر با شدت هرچه تمام‌تر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درپیش گرفت، اما با همه تلاش‌ها همچون گذشته، دشمنان در محاسبات خود دچار اشتباه شده و ناکام مانده‌اند؛ زیرا آنان به این امر واقف نیستند که انقلاب اسلامی ما دارای رویش‌های جدیدی است.

انتهای پیام
captcha