اجرای بیش از سه هزار طرح کشاورزی برای مددجویان اصفهانی
کد خبر: 4112823
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

اجرای بیش از سه هزار طرح کشاورزی برای مددجویان اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از اجرای بیش از سه هزار و 500 طرح کشاورزی برای مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

طرح‌های کشاورزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان، احمد رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان بسترسازی و تقویت طرح‌های کشاورزی را یکی از بهترین زمینه‌های اشتغال مددجویی بیان کرد و گفت: در 9 ماهه امسال، بیش از سه هزار و 500 طرح اشتغال با هدایت و راهبری شغلی در بخش کشاورزی برای مددجویان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، 267 میلیارد و 933 میلیون تومان تسهیلات به مجریان طرح‌های کشاورزی پرداخت شده، ادامه داد: اعطای این تسهیلات در زمینه اجرای طرح‌های کشاورزی و گلخانه کوچک‌مقیاس، دامداری و دامپروری، پرورش ماهی و سایر آبزیان، پرورش طیور و زنبورداری بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان بیشترین آمار طرح‌های اجرایی را در زمینه دامپروری بیان کرد و افزود: در این مدت، دو هزار و 899 طرح مددجویی برای فعالیت در زمینه دام و طیور اجرا شده است.

وی افزایش تولید و اشتغال در حوزه کشاورزی را در رشد تولید و اشتغال در سایر بخش‌ها مؤثر دانست و گفت: برنامه‌ریزی صحیح و برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی، به‌منظور افزایش بهره‌وری اقتصادی، گسترش سطح دانش و استفاده از فناوری‌های جدید در رشته‌های کشاورزی و مشاغل مرتبط، از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها برای اشتغال پایدار مددجویان است.

انتهای پیام
captcha