جشنواره بین‌المللی قرآن مالزی؛ آماده استقبال از بازدیدکنندگان + عکس
کد خبر: 4115772
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

جشنواره بین‌المللی قرآن مالزی؛ آماده استقبال از بازدیدکنندگان + عکس

عبداللطیف میراسا، رئیس بنیاد چاپ و نشر قرآن رستو در مالزی و کریمی اورعی، رایزن فرهنگی ایران در این کشور با حضور در محل برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن این کشور در پوتراجایا از غرفه‌های در حال آماده‌سازی بازدید کردند.

عکس | آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی قرآن مالزی

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به مالزی، جشنواره جهانی هنرهای قرآنی رستو از فردا، ۳۰ دی تا ۹ بهمن‌ماه در مرکز چاپ و نشر قرآن پوتراجایا در مالزی برگزار خواهد شد و عموم مردم می‎‌توانند در روزهای هفته بین ساعت ۹ تا ۱۸ و در روزهای آخر هفته بین ساعت ۹ تا ۲۱ از این رویداد بازدید کنند.
برپایی نمایشگاه آثار باستانی مربوط به پیامبر(ص) و صحابه، نمایشگاه پرده‌ کعبه، نمایشگاه محصولات بنیاد رستو و نمایشگاه بزرگ‌ترین کتاب سیره در جهان از جمله برنامه‌های این جشنواره اعلام شده است. همچنین بخشی از جشنواره به حراج آثار هنری، بازار محصولات حلال، جشنواره پویانمایی و فعالیت‌های مخصوص کودکان مانند رنگ‌‎آمیزی اختصاص خواهد یافت.
رایزنی فرهنگی ایران در مالزی به نمایندگی از ایران در این رویداد قرآنی حضوری فعال خواهد داشت و گروهی از هنرمندان ایرانی با هماهنگی رایزنی، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در آن معرفی خواهند کرد.

عبداللطیف میراسا، رئیس بنیاد چاپ و نشر قرآن رستو در مالزی و کریمی اورعی، رایزن فرهنگی ایران در این کشور صبح امروز، 29 دی با حضور در محل برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن این کشور در پوتراجایا از غرفه‌های در حال آماده‌سازی بازدید کردند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha