بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن «بهار در بهار» برگزار می‌شود
کد خبر: 4118670
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
در منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن «بهار در بهار» برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن‌الکریم منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران از برگزاری بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج‌البلاغه «بهار در بهار» خبر داد.

مهرداد هاشمی مسئول دارالقرآن منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران

مهرداد هاشمی، مسئول دارالقرآن‌الکریم منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به برگزاری سالانه مسابقات قرآن برای کارکنان این مجموعه و همسران و فرزندان آنها اظهار کرد: مرحله مقدماتی چهاردهمین و بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج‌البلاغه «بهار در بهار»، روز جمعه، 14 بهمن‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور 400 نفر در رشته‌های صحیح‌خوانی، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ عمومی، حفظ موضوعی، اذان، مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد. برگزیدگان این دوره در مسابقات شرکت ملی گاز حضور پیدا می‌کنند و برگزیدگان آن مرحله نیز به مسابقات وزارتخانه راه می‌یابند.

مسئول دارالقرآن‌الکریم منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران ادامه داد: در این مجموعه، محفل قرآنی هفتگی نیز با حضور استاد فولادگر با موضوع قرائت، تفسیر و تدبر در قرآن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح پایش کارکنان مناطق عملیات انتقال گاز کشور به لحاظ سواد و استعداد قرآنی در حال برنامه‌ریزی است، گفت: منطقه 2 عملیات انتقال گاز و عملیات انتقال گاز استان هرمزگان، این طرح را به‌صورت پایلوت اجرا می‌کنند و بعد از انجام پایش بر اساس نتایج به‌دست آمده، آموزش‌های قرآنی برای کارکنان برنامه‌ریزی می‌شود.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha