میزبانی مسجدالغفور اصفهان از هزار معتکف
کد خبر: 4120209
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
در اعتکاف امسال رخ داد

میزبانی مسجدالغفور اصفهان از هزار معتکف

مراسم معنوی اعتکاف با حضور هزار نفر معتکف در مسجدالغفور اصفهان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار شد.

مسجدالغفور اصفهان میزبان هزار معتکف بود

محمدمهدی بخشی، مسئول اجرایی مراسم اعتکاف در مسجدالغفور اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: اعتکاف امسال در مسجدالغفور با جمعیتی بالغ بر هزار نفر در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب برگزار شد. در این سه روز، برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی با حضور اساتیدی همچون حجت‌‎الاسلام میردامادی، حجت‌‎الاسلام داستان‎پور و حجت‌الاسلام نیلی‌پور اجرا شد.

وی افزود: پرچم‌گردانی حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور خادمان حضرت و توزیع بسته‌‎های متبرک رضوی در شام ولادت حضرت علی(ع)، حضور خادمان آستان مقدس حضرت زینب خواهر امام رضا(ع) و مدح‌خوانی در شب وفات حضرت زینب(س)، برگزاری مراسم‌ مناجات‌‎خوانی و توسل با حضور مداحان اهل‌ ‎بیت(ع)، نشست‌های سیاسی با حضور آقایان رفعتی‌پور و باقری از معاونت سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) و نشست‌‌های فرهنگی، از دیگر برنامه‌های اعتکاف در این مسجد بود.

مسئول اجرایی مراسم اعتکاف در مسجدالغفور اصفهان گفت: پخش زنده و زیارت مجازی حرم معصومین(ع) با استفاده از تکنولوژی VR یا عینک‌های مجازی، انجام اعمال ام‎‌داوود از ظهر روز ۱۵ رجب و اجرای مسابقه فرهنگی از سخنان حجت‌الاسلام داستان‌‎پور نیز در اعتکاف امسال این مسجد انجام شد.

انتهای پیام
captcha