به گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، مراسم تجلیل و قدردانی از خدمتگزاران برپایی جشنهای نیمه شعبان در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر با حضور مسئولان دستگاههای ملی و استانی شامگاه ۳۰ فروردینماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
در این مراسم که با حضور آیتالله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جمعی از فضلا و اندیشمندان و همچنین مدیران و مسئولان دستگاههای ملی و استانی که در امر برپایی جشنهای نیمه شعبان مشارکت داشتند، برگزار شد، حجتالاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان به بیان سخنانی پرداخت.
در پایان این مراسم از وحیدی، وزیر کشور؛ سرتیپ میراحمدی، رئیس ستاد اربعین حسینی؛ مهدی جمالینژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی؛ ابوطالب شفقت، معاون هماهنگی امور استانهای وزارت کشور؛ حجتالاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجتالاسلام والمسلمین آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛ حجتالاسلام والمسلمین موسیپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ علیرضا معارف، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر؛ بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی؛ حجتالاسلام والمسلمین خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و مهندس ضیغمی مشاور وزیر نفت تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم از شهرداران شهرهای تهران، اراک، کرج، قزوین، زنجان، بومهن، ورامین، اسلامشهر، شهریار، کاشان، رباط کریم و... به دلیل مشارکت در امر خدمترسانی به زائران در ایام نیمه شعبان قدردانی شد.
تقدیر از فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و تجلیل از جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، محسن برمهانی، معاون سیمای سازمان صداوسیما و مدیران شبکههای یک، دو، سه، قرآن و... از دیگر بخشهای این مراسم بود.
یادآور میشود، در پایان این مراسم از محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، معاونان استانداری قم، شهردار قم و جمعی از مدیران و مسئولان این استان به پاس خدمت به زائران در ایان نیمه شعبان قدردانی شد.
انتهای پیام