همکاری 55 گروه جهادی با بسیج سازندگی در کازرون
کد خبر: 4144715
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

همکاری 55 گروه جهادی با بسیج سازندگی در کازرون

جانشین فرمانده سپاه شهرستان کازرون از همکاری 55 گروه جهادی با بسیج سازندگی طی ایام تابستان در این شهرستان خبر داد.

سیداصغر حسینی، جانشین فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، سیداصغر حسینی، جانشین فرمانده سپاه کازرون امروز، 9 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای برنامه‌های تابستان و همکاری با مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان کازرون 55 گروه جهادی با این مجموعه همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه همکاری گروه‌های جهادی علاوه بر جهاد کشاورزی با دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم در شهرستان کازرون شامل منابع طبیعی، دامپزشکی و امور عشایر نیز همکاری خواهند کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا گروه‌های جهادی در برنامه‌های واکسیناسیون دام و طیور، حفظ منابع طبیعی، خاموش کردن آتش و ... به ادارات مربوطه کمک می‌کنند.

حسینی بیان کرد: گروه‌های جهادی با ظرفیت ۲۱۰ نفر در برنامه‌های واکسیناسیون، طرح همگام با کشاورز، اصلاح الگوی کشت، سرکشی از مزارع، آبیاری نوین، مشاوره و امنیت غذایی و پیگیری خرید تضمینی گندم در طول سال و به خصوص در ایام تابستان همکاری می‌کنند.

وی هدف از همکاری و تعامل گروه‌های جهادی با سایر دستگاه‌ها را امنیت غذایی، حمایت از کشاورزان و رفع موانع تولید در راستای طرح گام دوم انقلاب و برنامه‌های اعتلای بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha