امید را در جامعه تقویت کنیم
کد خبر: 4146354
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

امید را در جامعه تقویت کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه عمل مدیران مدارس به گونه‌ای باشد که مردم احساس تبعیض نکنند؛ لذا همه باید برای تقویت امید تلاش کنند، گفت: همه تلاش کنند امید را بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.

محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس،‌ محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز،‌ 17 خرداد در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی شیراز با موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان، اظهار کرد: رفتار‌های عملی مدیران بهترین و مهم‌ترین نوع آموزش است لذا اگر این رفتار‌ها بر اساس اعتقادات و باور‌های ما باشد بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه با توجه به تک فرزندی و دو فرزند حساسیت زیادی بین اولیا وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد،‌ اظهار کرد: تکریم اولیا بسیار مهم و باید در اولویت مدارس قرار گیرد، لذا اولین برخورد مدیر و سایر مسئولان مدرسه در اذهان اولیا ماندگار خواهد شد.

عسکری بر بسترسازی مطلوب در مدارس تأکید کرد و افزود: عمل مدیران مدارس به گونه‌ای باشد که مردم احساس تبعیض نکنند؛ لذا همه باید برای تقویت امید تلاش کنند.

وی افزود: این دولت و این مجلس کاری ماندگار کردند به طوری که علاوه بر اجرای نظام رتبه‌بندی، امسال تا کنون ۱۸۰ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس واریز کرده است. تزریق متمرکز سرانه از سوی وزارتخانه در دستور کار است لذا مدیران تلاش کنند در چارچوب قوانین عمل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان سخنان خود تأکید کرد: همه تلاش کنند امید را بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام
captcha