۵ نفر طی هفته گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند
کد خبر: 4151323
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱

۵ نفر طی هفته گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

طی هفت روز اخیر در حالی که دو روز تعداد فوتی‌های کرونایی در کشور صفر بود، در مجموع پنج نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و 49 نفر نیز بستری شدند.

جمعه/ 5 فوتی کرونایی طی 7 روز در کشوربه گزارش ایکنا، طی هفت روز گذشته (از جمعه هفته گذشته تا شب گذشته) در مجموع پنج بیمار مبتلا به کرونا فوت کرده و 49 نفر بستری شدند.

روز جمعه دوم تیرماه یک نفر فوت، 24 بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، دو نفر بستری جدید و 9 بیمار شناسایی شده جدید در کشور شناسایی شدند. روز شنبه آمار کرونا اعلام نشد و روز یک‌شنبه آمار تجمیعی دو روز اعلام شد که براساس آن طی این دو روز یک نفر فوتی، 21 بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، 19 بستری جدید و 34 بیمار جدید شناسایی شده‌اند.

روز دوشنبه فوتی‌ها صفر بود و 17 بستری جدید در بخش مراقبت‌های ویژه، پنج بستری جدید و 11 بیمار جدید شناسایی شدند. روز سه‌شنبه ششم تیر ماه نیز یک نفر فوتی کرونایی، 19 بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، هشت بستری جدید و 14 بیمار جدید شناسایی شدند.  

روز چهارشنبه یکی دیگر از روزهای صفر فوتی کرونایی بود و 15 بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، 12 بستری جدید و 48 بیمار جدید در کشور داشتیم. روز پنج‌شنبه هشتم تیر ماه نیز دو نفر فوتی، 13 بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، سه بستری جدید و هفت بیمار جدید شناسایی شدند.

بر این اساس از ابتدای شناسایی بیماران کرونایی در کشور تاکنون، هفت میلیون و 612 هزار و 537 بیمار شناسایی شده‌اند که از این میان 146 هزار و 297 نفر فوت کردند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور نیز 155 میلیون و 589 هزار و 899 تزریق بوده است.

انتهای پیام
captcha