آغاز جشنواره ملی قرآن دانشجویان با رقابت در 3 رشته
کد خبر: 4160894
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

آغاز جشنواره ملی قرآن دانشجویان با رقابت در 3 رشته

رقابت‌های سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از بعدازظهر امروز 16 مردادماه در رشته‌های مداحی، دعاخوانی و اذان شروع شد.

آغاز جشنواره ملی قرآن دانشجویان با رقابت در 3 رشته

 به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به ارومیه، سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه در نوبت صبح روز 16 مردادماه، از بعدازظهر همین روز آغاز شد و تا روز چهارشنبه در رشته‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس در اولین روز این مسابقات شرکت کنندگان در رشته‌های، مداحی، دعاخوانی و اذان رقابت خود را از ساعت 15 آغاز کرده و تا زمان اذان مغرب این روز ادامه خواهند داد. مسابقات این رشته‌ها در نوبت صبح روز سه شنبه 17 مردادماه به پایان خواهد رسید.

همچنین در روز 17 مردادماه و در نوبت صبح شاهد رقابت شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ پنج و حفظ  20 جز قرآن کریم خواهیم بود. مسابقات این رشته‌ها در سالن اجتماعات هتل محل اسکان شرکت کنندگان برگزار می‌شود. 

مسابقات رشته حفظ کل قرآن کریم نیز در سالن اجتماعات فرهنگسرا و در نوبت صبح روز 17 مردادماه برگزار می‌شود. 

در نوبت بعدازظهر روز 17 مردادماه نیز رقابت در رشته‌های حفظ 10 جز قرآن کریم و قرائت ترتیل در سالن اجتماعات هتل محل اسکان و رشته قرائت تحقیق نیز در سالن فرهنگسرا برگزار می‌شود.

در نوبت صبح روز چهارشنبه 18 مردادماه نیز ادامه مسابقات در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و ترتیل قرآن خواهیم بود. همچنین در نوبت صبح این روز رقابت‌های رشته مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم نیز برگزار می‌شود.

در نوبت بعدازظهر روز چهارشنبه نیز رقابت فینال در رشته‌هایی که دارای فینال هستند برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه این مسابقات نیز صبح روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

این مسابقات در بخش بانوان نیز از بعدازظهر امروز در هتل محل اسکان بانوان در رشته‌های مداحی و دعاخوانی آغاز شده و در این روز هم پایان خواهد یافت.

روز سه شنبه 17 مردادماه نیز در سه سالن از سالن‌های هتل محل اسکان بانوان رقابت‌ها در رشته‌های حفظ کل، حفظ 2 جزء و حفظ پنج جز در نوبت صبح و در نوبت بعدازظهر نیز در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ 10 جزء برگزار می‌شود. روز چهارشنبه 18 مرداماه نیز شاهد ادامه مسابقات در این رشته‌ها خواهیم بود.  

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha