نگاهی به برنامه‌های جنبی جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 4161069
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

نگاهی به برنامه‌های جنبی جشنواره ملی قرآن دانشجویان

همزمان با ایام برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که این روزها در ارومیه جریان دارد، برنامه‌های حنبی مختلفی در نظر گرفته شده است.

نگاهی به برنامه‌های جنبی جشنواره ملی قرآن دانشجویان

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به ارومیه، سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور طی روزهای شانزدهم تا نوزدهم مردادماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در شهر ارومیه در جریان است.

کمیته فرهنگی و فوق برنامه این دوره از جشنواره، برنامه‌های مختلفی برای دانشجویان شرکت‌کننده در این رویداد برنامه‌ریزی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برپایی تور ارومیه‌گردی و بازدید از مراکز تاریخی و گردشگری این شهر اشاره کرد. 

بازدید از سد شهرچایی، شرکت در رزمایش فرهنگی رزمی علمداران ولایت، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و برگزاری محفل انس با قرآن در این دیدار از دیگر برنامه‌های جنبی این دوره از جشنواره است.

این محفل قرآنی با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی شامگاه چهارشنبه 18 مردادماه برگزار خواهد شد. 

همچنین برگزارکنندگان جشنواره از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان ملی و بین‌المللی در 20 شهر استان آذربایجان غربی همزمان با برگزاری این رویداد خبر داده‌اند.

نگاهی به برنامه‌های جنبی جشنواره ملی قرآن دانشجویان

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور مجموعاً در 40 رشته و با حضور 1380 شرکت‌کننده برگزار می‌شود که تنها رقابت‌های بخش آوایی در 10 رشته و با حضور 630 نفر به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

سایر رشته‌ها به صورت ارسال اثر یا برگزاری آزمون برگزار شده و نفرات برتر نیز در مراسم افتتاحیه این جشنواره تجلیل شدند. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha