خدمات‌رسانی اتوبوسرانی مشهد به زائرین پیاده اربعین از نقطه صفر مرزی
کد خبر: 4166738
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

خدمات‌رسانی اتوبوسرانی مشهد به زائرین پیاده اربعین از نقطه صفر مرزی

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از خدمات‌رسانی به زائرین پیاده اربعین از نقطه صفر مرزی مهران خبر داد و گفت: سرویس‌دهی ویژه از نقطه صفر مرزی مهران به مقصد میدان امام(ره) و پارکینگ‌های شهر مهران توسط ۱۱۸ دستگاه اتوبوس و ون توسط سازمان اتوبوسرانی مشهد در حال انجام است.

اتوبوسرانیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد غلامی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در خصوص اقدامات این سازمان در ایام اربعین، اظهار کرد: علاوه بر خدمات‌رسانی به زائرین پیاده در کشور عراق، سرویس‌دهی ویژه از نقطه صفر مرزی مهران به میدان امام(ره) و پارکینگ‌های شهر مهران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عمده زائران ایرانی که برای شرکت در تجمع میلیونی اربعین حسینی(ع) راهی کشور عراق می‌شوند، از مرز مهران به کشور بازمی‌گردند، اظهار کرد: به‌منظور تسهیل در تردد زائران پیاده اربعین حسینی، سرویس‌دهی ویژه از نقطه صفر مرزی مهران به مقصد میدان امام(ره) و پارکینگ‌های شهر مهران توسط ۱۱۸ دستگاه اتوبوس و ون توسط سازمان اتوبوسرانی مشهد در حال انجام است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: خدمات‌رسانی سازمان اتوبوسرانی مشهد به زائران پیاده در ایام اربعین  از ۲ شهریورماه در مرز مهران آغاز شده و تا پایان اربعین حسینی به‌صورت شبانه‌روزی انجام خواهد شد.

غلامی گفت: پس از اتمام مأموریت در شهر مهران، 118 اتوبوس و ونی که از اتوبوسرانی مشهد اعزام شده به ‌عنوان پشتیبان ناوگان در داخل کشور، برای سرویس‌دهی به شهرهای اطراف مهران جهت انتقال زائران به مقاصد خود، تداوم خدمات‌رسانی  خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha