اجلاس سراسری معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 4173619
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
نیمه اول آبان؛

اجلاس سراسری معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود

به همت معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، دهم و یازدهم آبان ماه، شهر مقدس قم میزبان یازدهمین اجلاسیه معاونان پژوهش حوزه‌های علمیه استان‌های کشور خواهد بود.

سیدحسین اسحاقی، قائم مقام معاون پژوهش درامور استان‌های حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین اسحاقی، قائم مقام معاون پژوهش در امور استان‌های حوزه‌های علمیه، عصر امروز، 15 مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجلاسیه یازدهم معاونان پژوهش استان‌ها در تاریخ ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) منطقه جمکران قم، اظهار کرد: این اجلاس با هدف دانش‌افزایی و مهارت‌ورزی معاونان پژوهش و آشنایی با بایسته‌های مدیریت پژوهش، بهره‌مندی از تجربیات و یافته‌های علمی پژوهشی اساتید بنام در عرصه پژوهش و تحقیق برگزار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: در پایان اجلاسیه جمع‌بندی و دریافت مصوبات به وسیله حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور انجام می‌شود تا با انگیزه‌بخشی، هدایتگری و تعیین نقشه راه پژوهشی، اصحاب پژوهش همچنان مانا و پویا در مسیر تحولی پژوهش در سال جاری حوزه‌های علمیه گام بردارند.

وی ادامه داد: در این اجلاسیه ضمن بهره‌گیری از رهنمود‌های اخلاقی و پژوهشی حضرات آیات، مستمع سیاست‌ها و برنامه‌های پژوهشی از مسئولان ارشد حوزه‌های علمیه خواهیم بود. همچنین وضعیت‌شناسی پژوهشی استان‌ها با رویکرد تطبیقی مورد بررسی کارشناسانه قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام اسحاقی بیان کرد: در بخش‌هایی از این اجلاسیه از سخنان مدیران پژوهشی، ترویج و توسعه، مراکز و امور پژوهشی، مطالعات و برنامه‌ریزی و نظارت و برنامه‌ریزی بهره‌مند خواهیم شد؛ همچنان که ارائه تجربیات و بیان ایده‌های پژوهشی معاونان پژوهشی استان‌ها در نیمروزی از این اجلاسیه، مورد توجه جدی معاون پژوهش و مدیران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha