جایگاه ویژه ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه همه جانبه با فساد
کد خبر: 4185528
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
وحید آرایی بیان کرد:

جایگاه ویژه ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه همه جانبه با فساد

معاون علمی و پژوهشی بسیج اساتید گفت: ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه همه جانبه با فساد در سطح سیاستگذاری­‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اهداف و آرمان­‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد. 

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، نشست شورای اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد با حضور مدیران و اعضای این اندیشکده و با هدف بررسی اقدامات و برنامه‌ها برگزار شد.

در ابتدای این نشست، وحید آرایی؛ معاون علمی و پژوهشی بسیج اساتید و رئیس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، ضمن بیان اهم فعالیت‌های این اندیشکده گفت: ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه همه جانبه با فساد در سطح سیاستگذاری­‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اهداف و آرمان­‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد. 

آرایی تأکید کرد: هدف اصلی اندیشکده، سیاست­‌پژوهی، مسأله­ شناسی تحلیلی و تدوین بسته­‌های سیاستی مبارزه با فساد در نظام اداری برای کمک و مشاوره به قانونگذاران، سیاستگذاران نهادهای کلان نظارتی ذیل قوای سه­ گانه و نیز دستگاه­‌های اجرایی و اداری کشور است.

رئیس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد عنوان کرد: شورای علمی و مدیران گروه‌های چهارگانه اندیشکده، ضمن برگزاری نشست‌های کارگاهی حل مسئله و برگزاری کرسی‌های علمی متناسب با سیاست‌های اندیشکده، می‌بایست با ایجاد تفاهم با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی، بسته‌های سیاستی مورد نیاز جهت ارائه راهکار عملیاتی در دستورکار قرار دهند. 

در پایان این نشست، دبیر و اعضای شورای علمی و نیز مدیران گروه‌های سیاست پژوهی حقوقی و قضایی، سیاسی و اداری، اقتصادی و مالی، فرهنگی و اجتماعی اندیشکده به بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات در مورد برنامه های اجرایی اندیشکده پرداختند.

انتهای پیام
captcha