پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت درگذشت آیت‌الله شوشتری
کد خبر: 4201728
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت درگذشت آیت‌الله شوشتری

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت عارف سالک و عالم عامل آیت‌الله عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه به شرح ذیل است:
 
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
 
یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً
 
رحلت عالم عامل، عبد صالح خدا و معلم اخلاق حضرت آیت‌الله عبدالقائم شوشتری (رضوان الله علیه) موجب تألّم و تأثّر عمیق همه دوستداران ایشان شد.
 
این عارف سالک در طول حیات نورانی و با برکت خود فرهیختگان متعددی در حوزه علوم دینی و معارف اسلامی پرورش داد و کتاب‌ها و تولیدات علمی گرانسنگی از این ایشان برای اسلام به یادگار مانده است.
 
ضایعه درگذشت این عالم والامقام را محضر مقدّس حضرت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، شاگردان ایشان، آقازادگان و بازماندگان محترم از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اسماعیل شوشتری؛ وزیر اسبق دادگستری و همه ارادتمندان ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای این عالم فقید، علو درجات  و رحمت و رضوان ربوبی و همنشینی و اولیای الهی و همچنین برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم.
 
تغمده الله بواسع رحمته و مغفرته و رضوانه، و أسکنه فسیح جناته و حشره مع اولیائه
 
عبدالحسین خسروپناه
 
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

انتهای پیام
captcha