فراخوان نخستین گرنت پژوهشی جامپ اعلام شد
کد خبر: 4208343
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
از سوی جهاددانشگاهی واحد اصفهان

فراخوان نخستین گرنت پژوهشی جامپ اعلام شد

گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی) به‌عنوان نخستین گرنت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، تلاشی در راستای خلق و بالندگی ایده‌های پژوهشی نوآورانه و پربار است.

گرنت پژوهشی جامپبه گزارش ایکنا، معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان براساس مأموریت محوله و به منظور خلق و بالندگی ایده­‌های پژوهشی نو در چارچوب اولویت‌های علمی و مدیریتی کشور، حمایت­ مالی و معنوی ویژه‌ای از استادان و دانشجویان در قالب «نخستین فراخوان گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی) JUMP» تعریف کرده است.

این گرنت فرصتی در اختیار پژوهشگران علاقه­‌مند قرار می‌دهد تا در اولین دوره این رویداد، ایده‌­های پژوهشی خود را در زمینه مگاترندهای مطرح دنیا در سه حوزه­ سلامت و پزشکی، مطالعات شهری و اقتصاد و هنر ارائه کنند و در راستای تحقق آنها­ گام بردارند.

گرنت جامپ پس از انتخاب 10 ایده برتر و اهدای پنج گرنت­ 300 میلیون ریالی به استادان و پنج گرنت 100 میلیون ریالی به دانشجویان، با انعقاد قرارداد همکاری مشترک با ایده‌پردازان برتر برای پیاده­‌سازی ایده­‌ها و حمایت­‌های مالی و معنوی، آن­ها را در ادامه مسیر پژوهشی همراهی می­‌کند.

دانشجویان و استادان علاقه­‌مند می‌­توانند پروپوزال­‌های پژوهشی مرتبط با اولویت­‌ها و محورهای تعیین‌­شده را از اول اردیبهشت­ تا اول تیرماه سال جاری در وب­سایت جامپ به نشانی https://jdisf.ac.ir/jump ارسال کنند.

یادآور می‌شود، اولویت‌­های مربوط به فراخوان، فرم‌­ها، دستورالعمل­‌ها و راهنمای متقاضیان هم‌­اکنون در وب‌سایت رویداد قابل مشاهده و دسترسی است.

انتهای پیام
captcha