سخنگوی جمعیت هلال احمر از حمله رژیم صهیونیستی به 12 نقطه کشور خبر داد و اعلام کرد: در این حملات هیچ شهیدی نداشتهایم.
به گزارش ایکنا، مجتبی خالدی، سخنگوی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: از ساعت چهار صبح امروز حملاتی از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفت که تمامی پایگاهها و مراکز عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه 110 هزار داوطلب تخصصی امداد و نجات در آمادگی کامل هستند، گفت: در حال حاضر پنج هزار نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر به صورت فعال در حالت آماده باش هستند.
خالدی افزود: تاکنون 12 اصابت به کشورمان صورت گرفته که تیمهای هلال احمر در محلهای مورد اصابت قرار گرفته حضور پیدا کردند و تاکنون شهیدی ثبت نشده است و جمعیت هلال احمر همچنان در حالت آماده باش است.
انتهای پیام