گروه انديشه: تعدادی از شاگردان آيتالله العظمی جوادی آملی به مناسبت فرارسيدن سالروز شهادت شهيد مطهری و روز معلم از تلاشهای اين استاد فرهيخته تجليل میكنند.
به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، حجتالاسلام والمسلمين عباس اسكندری، رئيس سازمان تبليغات اسلامی روز سهشنبه، 10 ارديبشهتماه در گفتوگو با خبرنگاران اظهار كرد: طلاب، روحانيون و شاگردان مكتب امام صادق(ع) در حوزه مقدسه علميه قم با زنده نگهداشتن سالروز شهادت متفكر بزرگ، محقق و فيلسوف شهير، اسوه تقوا و فضيلت و اخلاص آيتالله شهيد مطهری، به طور خودجوش از مقام اساتيد خود تجليل میكنند.
وی تصريح كرد: اين حركت خداپسندانه از سال گذشته، از درس فقه استاد بزرگ حوزه، حكيم و فيلسوف و فقيه والامقام حضرت آيتالله العظمی جوادی آملی توسط جمعی از شاگردان آن استاد فرزانه شروع شده است.
حجتالاسلام اسكندری با بيان اينكه اين سنت حسنه نبايد منحصر به آموزش و پرورش و دانشگاهها باشد، بلكه در حوزههای علميه هم بايد رواج پيدا كند، گفت: اميدواريم اين سنت حسنه به تمام دروس حوزه و اساتيد والامقام آن سرايت پيدا كند.
به گفته رئيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم، مراسم تجليل از مقام آيتالله العظمی جوادی آملی ساعت 9 و 30 دقيقه روز شنبه، 14 اردیبهشتماه در مدرسه علميه فيضيه برگزار میشود.