کد خبر: 1220811
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸

جشن ‌ميلاد كوثر در ايلام برگزار می‌شود

فرماندار ايلام از برگزاری جشن بزرگ ميلاد كوثر در روز چهارشنبه، 11 ارديبهشت‌ماه ‌در این استان خبر داد و تصريح كرد شناساندن شخصيت والای حضرت فاطمه زهرا(س) و تبيين سيره اخلاقی ايشان بايد مبنا و هدف برگزاری جشن‌های ولادت اين بانوی بزرگ اسلام قرار داده شود.


گروه اجتماعی: فرماندار ايلام از برگزاری جشن بزرگ ميلاد كوثر در روز چهارشنبه، 11 ارديبهشت‌ماه ‌در این استان خبر داد و تصريح كرد: شناساندن شخصيت والای حضرت فاطمه زهرا(س) و تبيين سيره اخلاقی ايشان بايد مبنا و هدف برگزاری جشن‌های ولادت اين بانوی بزرگ اسلام قرار داده شود.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)شعبه ايلام، ولی‌الله‌ حياتی، فرماندار ايلام در نشست هماهنگی و برنامه‌ريزی برگزاری جشن ميلاد كوثر و بزرگداشت هفته زن سه‌شنبه، 10 ارديبهشت‌ماه جاری، اظهار كرد: اين جشن چهارشنبه، 11 ارديبهشت‌ماه جاری ساعت 17 در محل پارك ملت بالاتر از ميدان شهدای شهر ايلام برگزار می‌شود.


وی با بيان اينكه‌ ‌شناساندن شخصيت والای حضرت فاطمه زهرا(س) و تبيين سيره اخلاقی ايشان بايد مبنا و هدف برگزاری جشن‌های ولادت اين بانوی بزرگ اسلام قرار داده شود، گفت: معرفی حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگوی واقعی و برتر بشريت از مهمترين اهداف برگزاری اين جشن است.


حياتی اجرای نمايش طنز، گروه تواشیح، مداحی، مسابقه، جنگ شادی و اهدا جوايز را از جمله برنامه‌های اين جشن در شهر ايلام عنوان كرد.


فرماندار ايلام در پايان با اشاره به ارزش، اهميت و جايگاه زن در اسلام و مقام ارزشمند مادر در جامعه اسلامی، خاطر‌نشان كرد: امروز با توجه به تبليغات وسيع جوامع غربی در بعد غير‌اخلاقی از حضور زنان، نوع بينش و نگاه غرب به زن؛ تكليف ما اين است كه مطابق تعاليم شرع مقدس اسلام، سفارش و روايات ائمه اطهار(ع) در احترام به زنان و اهتمام جدی مقام معظم رهبری در خصوص نكوداشت مقام زن به‌ويژه در اين ايام با سعادت، بايد از زنان جامعه خود به‌نحو شايسته‌ای تجليل كنيم.

captcha