کد خبر: 1246583
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۲

آغاز طرح هجرت دانش‌آموزان در عنبرآباد

طرح هجرت سه روز گذشته، 1 تيرماه با حضور 250 دانش‌آموز و با حضور روحانيان در شهرستان عنبرآباد آغاز شد.


گروه انديشه: طرح هجرت سه روز گذشته، 1 تيرماه با حضور 250 دانش‌آموز و با حضور روحانيان در شهرستان عنبرآباد آغاز شد.


زهرا عابدينی، فرمانده بسيج دانش‌آموزی عنبرآباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمان، گفت: طرح هجرت سه در شهرستان عنبرآباد با حضور 250 دانش‌آموز به مدت 20 روز برگزار و دانش‌آموزان به مرمت مدارس می‌پردازند.


وی افزود: اين تعداد دانش‌آموز به دو گروه تقسيم می‌شوند و هر دانش‌آموز به مدت 10 روز در اين طرح‌ها فعاليت خواهد داشت.


فرمانده بسيج دانش‌آموزی عنبرآباد تصريح كرد: در اين مدت كلاس‌های فرهنگی و مذهبی از جمله روان‌خوانی، روخوانی و حفظ، قرآن كريم برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

captcha