حضور دفتر انتشارات اسلامی جامعه مدرسین با ۳ هزار کتاب در نمایشگاه قرآن قم
کد خبر: 1428341
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

حضور دفتر انتشارات اسلامی جامعه مدرسین با ۳ هزار کتاب در نمایشگاه قرآن قم

گروه حوزه‌های علمیه: دفتر انتشارات اسلامی جامعه مدرسین با عرضه حدود سه هزار کتاب در نمایشگاه قرآن و عترت استان قم شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سال 1358 به فرمان حضرت امام(ره) و با هدایایی از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد و با مدیریت آیت‌الله محمدرضا فاکر خراسانی فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف این انتشاراتی در این 30 سال احیاء و نشر فرهنگ غنی تشیع و حوزه‌های علمیه بوده و فعالیت‌هایی در زمینه فقه، اصول، تفسیر، حدیث، کلام، عقائد و سایر معارف اسلامی داشته است.

دفتر انتشارات اسلامی تاکنون توانسته است بیش از 1500 کتاب را منتشر کند و امسال در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم در مجموع با عرضه حدود 3 هزار کتاب شرکت کرده است.

کتاب جواهر الکلام از آثار منتشر شده این انتشاراتی چند سال پیش به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی انتخاب شده است.

کتاب جواهر الکلام، ترجمه و تفسیر المیزان علامه طباطبایی، وسائل الشیعه و مفتاح الکرامه بخشی از آثار ارزشمند منتشر شده توسط این انتشاراتی است.

دفتر انتشارات اسلامی امسال کتاب‌های توضیح المسائل 16 مرجع تقلید و شرح عروه‌الوثقی را منتشر و در نمایشگاه عرضه کرده است.

یادآور می‌شود، دومین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و با همکاری شهرداری قم از 12 تیرماه در مجتمع ناشران قم آغاز به کار کرده و تا 22 تیر هر شب از ساعت 21:30 تا 2 بامداد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

captcha