آقای من شما هم يك روز مرخصی بگيريد!
شما هم بعد از 24 سال يك روز مرخصی بگيريد. وقتی رئيس جمهور می تواند از رئيس دولت! يك روز مرخصی بگيرد شما چرا يك روز مرخصی نمی گيريد؟!
كاش می دانستيد كه چقدر تشنه يك روز مرخصی شما هستيم. روزی كه سيد علی خامنه ای دست كسی را بالا بگيرد و ما را از تصميم گرفتن و فكر كردن راحت كند!
اصلا چرا شما نمی توانيد از كسی علنا حمايت كنيد ؟
چرا شما به فهم و شعور ما احترام می گذاريد و فقط معيار ها را مشخص می كنيد و به عاشقانتان كه با كوچكترين اشاره تان سر تعظيم فرود می آورند ، حق انتخاب می دهيد؟
شايد چون الگوی شما ان پير جماران است كه به شعور مردم احترام گذاشت و انقلابی كه با خون جگر ساخته بود با رای مردم به بنی صدر سپرد! و هميشه فقط معيارها رو می گفت و ...
اما الگوی ما كيست كه اجازه بعضی بدعت ها رو به خودمون می ديم!
در اين كولاك خودنمايی ها برای تصاحب صندلی رياست جمهوری ما ترسان و لرزان به آينده می نگريم كه آيا كسی هست كه رهبرمان را ياری رساند ؟
ما تقلا می كنيم ! خود را به هر راه و بيراهی ميزنيم برای فهماندن حرفمان به بقيه! اما شما چقدر آرام و خوش بين به اين راه می نگريد من تقلايی در كلام شما نمی بينم شايد چون شما بيشتر از همه ی مدعيان عاشق امام زمان ! به حضورش اعتقاد داريد و باور داريد كه هدف وسيله را توجيه نمی كند شما باور داريد كه اگر در استفاده از وسايل دنيا حتی برای هدفی مقدس بی پروا نباشيم و در همه كارها يمان حتی گذاشتن نشان لياقتی روی شانه كسی ! فقط از او اجازه بگيريم! ، خودش رسيدن به هدف را برايمان ضمانت كرده .
« و نريد ان نمن علی الذين استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثين»
و ميان اين همه غيل و غال و تقلا ، تذكر های محكم تان كه محبت پدرانه تان در آن موج ميزند ، چقدر شيرين و زيباست :
" بنده فعلا نصيحت می كنم"
اما كاش ما به فهمی برسيم كه هيچ وقت بعد از اين "فعلا " نيايد!!!!
نوشته نجمه موسوی