کد خبر: 2551252
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
فروغ/اقتباسی

مزار شهيدان گناباد گلباران شد

گروه اجتماعی: به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت مهدی موعود(عج) مزار يكصد آلاله سرخ شهرستان گناباد عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از به نقل از روابط عمومی بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوی به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت مهدی موعود(عج) مزار يكصد آلاله سرخ شهرستان گناباد عطر افشانی و گلباران شد.
بنا به گزارش در مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا كه امام جمعه،فرماندار،اعضای منتخب شورای اسلامی شهر،پرسنل بنياد شهيد و امور ايثارگران و جمعی از خانواده های شهداء،جانبازان و آزادگان گناباد نيز حضور داشتند.
يادآور می شود؛ شركت كنندگان در اين مراسم با نثار شاخه های گل بر مزار اين شهيدان والامقام ياد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
در ادامه حامدزاده رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گناباد با تجليل از مقام شامخ شهداء گفت:ما هرچه داريم از بركت و مجاهدت خون شهيدان است كه بر ما واجب است تا از دستاوردهای عظيمی كه تاكنون بدست آمده پايداری می كنيم.
captcha