به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن (ايكنا) مراسم افتتاحيه سال تحصيلی جديد در مدرسه علميه مهدوی تهران فردا، چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در اين مدرسه علميه برگزار میشود.
امسال 31 طلبه جديدالورود جذب اين مدرسه شدهاند كه پس از طی دوره اختبار و تثبيت در اين مدرسه علميه پذيرفته شده و از فردا كار تحصيل رسمی خود را دراين مدرسه آغاز میكنند.
تا كنون دو مرحله آموزشی در اين حوزه علميه برگزار شده و برای اولين بار است كه در اين مدرسه طلاب پايه يك ثبت نام میشوند.
اين مراسم فردا شب با حضور حجتالاسلام منتظری، توليت اين مدرسه علميه و سخنرانی وی برگزار میشود.
علاقهمندان برای حضور در اين مراسم میتوانند پس از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه شب به آدرس تهران، ميدان گمرك، خيابان هلال احمر، چهارراه استخر، مسجد جامع و حوزه علميه مهدوی مراجعه كنند.