کد خبر: 2581042
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

آئين افتتاح سال تحصيلی جديد مدرسه قرآنی «مهدوی»

گروه حوزه‎‌های علميه: آئين بازگشايی مدرسه علميه قرآنی مهدوی به مناسبت آغاز سال تحصيلی حوزه علميه در تهران، فردا شب ششم شهريور ماه برگزار می‌‎شود.

به گزارش خبرگزاری بين‎المللی قرآن (ايكنا) مراسم افتتاحيه سال تحصيلی جديد در مدرسه علميه مهدوی تهران فردا، چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در اين مدرسه علميه برگزار می‎شود.
امسال 31 طلبه جديدالورود جذب اين مدرسه شده‎اند كه پس از طی دوره اختبار و تثبيت در اين مدرسه علميه پذيرفته شده و از فردا كار تحصيل رسمی خود را دراين مدرسه آغاز می‎كنند.
تا كنون دو مرحله آموزشی در اين حوزه علميه برگزار شده و برای اولين بار است كه در اين مدرسه طلاب پايه يك ثبت نام می‎شوند.
اين مراسم فردا شب با حضور حجت‎‌الاسلام منتظری، توليت اين مدرسه علميه و سخنرانی وی برگزار می‎شود.
علاقه‎‌مندان برای حضور در اين مراسم می‎توانند پس از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه شب به آدرس تهران، ميدان گمرك، خيابان هلال احمر، چهارراه استخر، مسجد جامع و حوزه علميه مهدوی مراجعه كنند.
captcha