کد خبر: 2586897
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

دوچرخه سوار يزدی عازم مشهد شد

همزمان با دهه كرامت و ايام ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) دوچرخه سوار يزدی مسير يزد تا مشهد را ركاب می زند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنياد بين المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، مسلم دانايی خادم مسجد امام حسن مجتبی(ع) يزد، اين شهر را به مقصد حرم امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ترك كرد.
وی كه وسيله سفر خود را دوچرخه انتخاب كرده است قصد دارد از يزد تا مشهد مقدس را ركاب بزند.
مسلم دانايی انگيزه خود را نشان دادن عشق و ارادت خويش نسبت به ثامن الحجج(ع) بيان كرد و گفت: بنده يزد را به مقصد مشهد طی ده روز ركاب خواهم زد و انشالله در ايام ولادت امام رضا(ع) در حرم با صفای ايشان خواهم بود.
captcha